І семестр
підручник Етика (Воронцова)📚
Опрацювати матеріал уроку в підручнику ЕТИКА (Воронцова) 👆
Опрацювати матеріал уроку в підручнику ЕТИКА (Воронцова) 👆
Слідкуємо за завданнями в підручнику
Якщо у підрученику є QR-код
виконати вправу чи завантажити матеріали до завдання
Для розшифрування інформації використовують звичайний смартфон або планшет.
Достатньо вибрати програму сканування QR-коду і навести фотокамеру на нього.
За кілька секунд на екрані з'явиться інформація, прихована у коді.
1 УРОК
ВСТУП
§-1 Базові поняття
- життєві навички
- правила групи
- спілкування
- життєвий успіх
Опрацювати матеріал уроку в підручнику
підручник Етика (Воронцова) (ст.6)
ВСТУП
§-1 Базові поняття
- життєві навички
- правила групи
- спілкування
- життєвий успіх
Опрацювати матеріал уроку в підручнику
підручник Етика (Воронцова) (ст.6)
В кінці §-1 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
2 УРОК
Р О З Д І Л - 1
ЦІННОСТІ
§-2
Роль цінностей у житті людини
Опрацювати матеріал уроку в підручнику
підручник Етика (Воронцова) (ст.12)
підручник Етика (Воронцова) (ст.12)
- цінності
- характер
- самовдосконалення характеру
1 - Складіть свій рейтинг цінностей
2 - Вправа:
3 - Визначте, які риси характеру їм варто вдосконалити (мал.6)
В кінці §-2 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
3 УРОК
р о з д і л - 2
ПОВАГА ДО СЕБЕ ТА ІНШИХ
§-3
Унікальність людини
Опрацювати матеріал уроку в підручнику
підручник Етика (Воронцова) (ст.19)
д/з
Заповніть концептуальну карту своєї особистості
за зразком на мал. 7
Заповніть концептуальну карту своєї особистості
за зразком на мал. 7
Завдання:
В кінці §-3 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
4 УРОК
§-4
Повага до різноманіття
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.26)
д/з
В кінці §-4 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
5 УРОК
р о з д і л - 3
РОЗБУДОВА СТОСУНКІВ
§-5
Моє коло стосунків
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.32)
д/з
В кінці §-5 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
6 УРОК
§-6
Стилі спілкування
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.38)
д/з
В кінці §-6 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
7 УРОК
§-7
Як стити бажаним співрозмовником
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.44)
д/з
В кінці §-7 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
8 УРОК
§-8
Ефективне залагодження конфліктів
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.51)
д/з
В кінці §-8 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
ІІ семестр
17.01
9 УРОК
§-9
Активна участь і лідерство
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.57)
- які добрі справи в ньому показані?
- як змінився головний герой мультфільму після того,
як почав їх робити?
- які якості волонтера ви вже маєте?
- які вам ще необхідно
розвинути?
- Дослідіть свою схильність до лідерства і вміння працювати в команді
- Продовжте речення:
д/з
В кінці §-9 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ (ст.62)
31.01
10 УРОК
§-10
Підліткові компанії
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.63)
д/з
В кінці §-10 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
14.02
11 УРОК
§-11
Стоп булінг
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.69)
д/з
ГРА ЗАВДАННЯ (Булінг)
В кінці §-11 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
ПРОЙТИ ТЕСТ
до розділу 2 "Соціальні компетентності"
Відкрити посилання тесту: join.naurok.ua
Код від вчителя: 2229024
28.02
12 УРОК
р о з д і л - 4
ПСИХОСОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ
§-12
Емоційна грамотність
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.75)
д/з
ГРА ЗАВДАННЯ (Емоції)
В кінці §-12 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
13.03
13 УРОК
§-13
Планування часу
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.82)
Запишіть на бланку,
як зазвичай минає
ваш день.
які справи є для вас
- найважливішими,
- важливими,
- неважливими?
03.04
14 УРОК
§-14
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.87)
перегляньте відео.
поясніть, чому критичне
мислення важливе у сучасному світі.
Критичний аналіз реклами
Проаналізуйте рекламу будь-якого продукту, яку ви
побачили на вулиці, в журналі, по телебаченню. Коротко
опишіть її зміст.
- Хто є цільовою групою для цієї реклами (кого на ній
зображено)?
- Яке очевидне та приховане повідомлення вона містить?
- Яку рекламну стратегію у ній використано?
В кінці §-14
підсумкові завдання (закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
17.04
15 УРОК
§-15
УХВАЛЕННЯ РІШЕНЬОпрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.94)
Рішення
Прочитайте ситуації, у яких потрібно ухвалити
рішення.
Оцініть, чи є вони простими, щоденними або
складними,
позначивши їх відповідною літерою
просте
- “П”
щоденне - “Щ”
складне - “С”
розподіліть їх на прості, щоденні та складні.
які ситуації викликали у вас найбільше труднощів?
Хто впливає на мої рішення
Запишіть важливі рішення, які ви часто ухвалюєте
вдома, у школі, з друзями.
Позначте один або кілька
чинників, що впливають на кожне з цих рішень.
Змоделюйте його ухвалення за «правилом світлофора»
(мал. 55).
Метод трьох стільців
Метод Уолта Діснея
передбачає погляд на проблему з трьох
різних позицій: мрійника, реаліста і критика.
Такий підхід дозволяє
прийняти колективне рішення зважено.
Ознайомтеся з методом Уолта Діснея, спробуйте проаналізувати
таким чином ідеї для організації волонтерського проєкту.
В кінці §-15 підсумкові завдання
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
01.05
16 УРОК
§-16
РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ
15.05
17 УРОК
§-17
ЯК ДОСЯГТИ МЕТИ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.105)
Узагальнення
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.