6 - ЕТИКА

 











І семестр

підручник Етика (Воронцова)📚 
Опрацювати матеріал уроку в підручнику ЕТИКА (Воронцова) 👆
Слідкуємо за завданнями в підручнику
Якщо у підрученику є QR-код 
Перейдіть за QR-кодом - і ви зможите подивитися відео,
виконати вправу чи завантажити матеріали до завдання
Для розшифрування інформації використовують звичайний смартфон або планшет. 
Достатньо вибрати програму сканування QR-коду і навести фотокамеру на нього
За кілька секунд на екрані з'явиться інформація, прихована у коді.

1 УРОК
ВСТУП
§-1 Базові поняття
  -   життєві навички
  -   правила групи
  -   спілкування
  -   життєвий успіх
Опрацювати матеріал уроку в підручнику 
підручник Етика (Воронцова)  (ст.6)
В кінці §-1 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
2 УРОК
Р О З Д І Л - 1 
ЦІННОСТІ
§-2 
Роль цінностей у житті людини
Опрацювати матеріал уроку в підручнику 
підручник Етика (Воронцова)  (ст.12)
-   цінності
-   характер
-   самовдосконалення характеру
1 - Складіть свій рейтинг цінностей
2 - Вправа:
3 - Визначте, які риси характеру їм варто вдосконалити (мал.6)
В кінці §-2 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
3 УРОК
р о з д і л  -  2
ПОВАГА ДО СЕБЕ ТА ІНШИХ
§-3
Унікальність людини
Опрацювати матеріал уроку в підручнику 
д/з
Заповніть концептуальну карту своєї особистості 
за зразком на мал. 7 
Завдання: 
В кінці §-3 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
4 УРОК
§-4
Повага до різноманіття
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.26)
д/з
В кінці §-4 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
5 УРОК
р о з д і л  -  3
РОЗБУДОВА СТОСУНКІВ
§-5
Моє коло стосунків
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.32)
д/з
В кінці §-5 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
6 УРОК
§-6
Стилі спілкування
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.38)
д/з
В кінці §-6 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
7 УРОК
§-7
Як стити бажаним співрозмовником
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.44)
д/з
В кінці §-7 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
8 УРОК
§-8
Ефективне залагодження конфліктів
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.51)
д/з
В кінці §-8 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ
        

ІІ семестр

17.01
9 УРОК
§-9
Активна участь і лідерство
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.57)
- які добрі справи в ньому показані?
- як змінився головний герой мультфільму після того, як почав їх робити? 
- які якості волонтера ви вже маєте? 
- які вам ще необхідно розвинути? 
- Дослідіть свою схильність до лідерства і вміння працювати в команді 
- Продовжте речення:
д/з
В кінці §-9 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ (ст.62)

31.01
10 УРОК
§-10
Підліткові компанії
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.63)
д/з
В кінці §-10 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

14.02
11 УРОК
§-11
Стоп булінг
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.69)
д/з
ГРА ЗАВДАННЯ (Булінг)
В кінці §-11 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

ПРОЙТИ ТЕСТ
до розділу 2 "Соціальні компетентності"
Відкрити посилання тесту:   join.naurok.ua
Код від вчителя:  2229024

28.02
12 УРОК
р о з д і л  - 4
ПСИХОСОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ
§-12
Емоційна грамотність
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.75)
д/з
ГРА ЗАВДАННЯ (Емоції)
В кінці §-12 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

13.03
13 УРОК
§-13
Планування часу
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.82)
Запишіть на бланку, 
як зазвичай минає ваш день. 
які справи є для вас 
- найважливішими, 
- важливими, 
- неважливими? 
Запишіть до матриці Ейзенхауера свої справи, 
які ви визначили в попередньому завданні 
Складіть план на наступний тиждень, використовуючи поради на мал. 49
планування часу дає змогу встигати більше. 
В кінці §-13 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

03.04
14 УРОК
§-14
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.87)
перегляньте відео. 
поясніть, чому критичне мислення важливе у сучасному світі. 
Критичний аналіз реклами
Проаналізуйте рекламу будь-якого продукту, яку ви побачили на вулиці, в журналі, по телебаченню. Коротко опишіть її зміст.
- Хто є цільовою групою для цієї реклами (кого на ній зображено)?
- Яке очевидне та приховане повідомлення вона містить? 
- Яку рекламну стратегію у ній використано? 
В кінці §-14 
підсумкові завдання (закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

17.04
15 УРОК
§-15
УХВАЛЕННЯ РІШЕНЬ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.94)
Рішення
Прочитайте ситуації, у яких потрібно ухвалити рішення.
Оцініть, чи є вони простими, щоденними або складними, 
позначивши їх відповідною літерою 
просте - “П”
щоденне - “Щ”
складне - “С”
розподіліть їх на прості, щоденні та складні.
які ситуації викликали у вас найбільше труднощів? 

Хто впливає на мої рішення
Запишіть важливі рішення, які ви часто ухвалюєте вдома, у школі, з друзями. 
Позначте один або кілька чинників, що впливають на кожне з цих рішень.
Змоделюйте його ухвалення за «правилом світлофора» (мал. 55). 
Метод трьох стільців
Метод Уолта Діснея 
передбачає погляд на проблему з трьох різних позицій: мрійника, реаліста і критика. 
Такий підхід дозволяє прийняти колективне рішення зважено.
Ознайомтеся з методом Уолта Діснея, спробуйте проаналізувати таким чином ідеї для організації волонтерського проєкту. 

В кінці §-15 підсумкові завдання 
(закріплення набутих знань)
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

01.05
16 УРОК
§-16
РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.99)
завдання:



15.05
17 УРОК
§-17
ЯК ДОСЯГТИ МЕТИ
Опрацювати матеріал уроку в підручнику (ст.105)

Узагальнення 























Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.